Visst vill jag spela Game Dev Story men i brist på spel som handlar om att utveckla spel kan jag väl skriva om spel eller ännu hellre spela spel om att skriva om spel och sedan skriva om det och i samma veva känna mig manad av spelet i fråga att göra det exakt på mitt eget sätt utan att behöva bry mig om att följa mallar eller ens sådan där interpunktion och självklart får jag vara meta och spelet mig att skratta och skratta och skratta och skratta gång på gång men när jag inte skrattar är det smart på annat sätt än på humoristiska grunder och hela tiden är det så fint mänskligt på det där sättet man inte får kalla det då man nämligen är alldeles för abstrakt i så fall men Games Journo Story bryr sig inte utan är uppskruvat och träffsäkert och underhållande och handlar lite om att skryta om sina musikkunskaper med massa låtar det använder utan riktigt tillstånd och sedan all denna ironi och satir och för att jag också vill gå på toa och höra hur några dansar riverdance utanför men även för att jag vill stå där på bussen och skrika ut att jag fan inte tänker ge mig utan vara säker på vad jag vill, och göra det på det sätt jag vill. Sedan skratta igen.