Mindre än en vecka kvar nu.

Vad händer om mindre än en vecka, undrar ni och jag svarar något alldeles extra ordinärt, som en riktig poet med allvarsam min i ansiktet. Då ska jag och den skrivarsekt som i vanligt tungmål kallas klass men antagit namnet GPS (Grupp På Scen) framföra poesi eller vad det nu kan kallas på Ställverket, Täljstenen i Sala. Du är utanför kartan, heter den. Lördag är dagen, 15.00 är tiden. Det kommer handla om sådant som kan kopplas till GPS:er – teknologi, riktlinjer, troligtvis ilska och möjligtvis lite humor.

Eftersom det har med mitt författande att göra dyker det kanske upp uppdateringar om hur det går att träna inför föreställningen på min andra blogg. Men det kommer bli fullt upp så inga löften. Förhoppningsvis hinner jag dock med att skriva ett eller två inlägg om något obskyrt spel jag testat på. Har ni vägarna förbi så kom och kolla på mig och mina vänner när vi försöker förändra världen. Entrén är (val)fri. Det finns förstås en evenemang-sida på facebook också.

