Den mest kreativa tävling jag någonsin kommit på var tydligen ingen höjdare, för jag väntar fortfarande på det första bidraget till Osmos-tävlingen. Visst är spelet billigt och väldigt gott som det är, men nog är det ändå så att gratis alltid är godare. Därför uppmanar jag alla läsare och spontana tjuvkikare som kan rita en ring att göra just detta och därefter skicka bilden till mig, så att ni har chansen att vinna den lilla stresskulan Osmos. Än är det långt till midnatt och har ni tur kanske ni är först eller till och med ensamma om att tävla.

Snart har ni inga ursäkter kvar, eller hur? Vad bra, för jag vill gärna att ni knäcker mitt exempelbidrag här nedan. Skicka tävlingsbidraget till seed.of.reconstruction[at]gmail.com senast ikväll vid midnatt. Inte för att jag har full koll på tiden, men ändå. Eller så skriver ni bara en kommentar här så lottar jag ut spelet istället…

Så här enkelt kan det vara. Eller enklare, om ni vill det. Jag kräver inte att ni har några skillz alls.

