Bilspel är verkligen ingenting för mig. Bortsett från Mario Kart – liksom alla dessa racingspel med svävare, rymdskepp och allt vad det är – är det en genre jag sällan spelar. Inte för att spelen är dåliga, utan för att jag är så otroligt dålig på dem. Dessutom klarar jag inte av realistisk racing. Jag vill trycka pedalen (eller knappen, spaken eller något annat) i botten, tuta och köra.

Lyckligtvis är inte alla som jag. Det finns en stor risk att du som läser det här inte är som jag, eller ens tycker lika på något plan. Kanske är du en sådan som gillar realistiska bilspel. I så fall tycker jag du skall bege dig över till Carrot Games, där Peter dragit igång en tävling där du kan vinna Forza Motorsport 3 till Xbox 360. Och nu när jag bestämt mig för att inte delta är det lite större chans att just du vinner. Så vad väntar du på?

