I’m a NuYu, naambaru waan!

Blog ’em up anordnade för exakt två veckor sedan en tävling där första priset var spelet ‘Splosion Man till Xbox Live Arcade. Inte helt fel, och girig som man är deltog man förstås. Och vann. Av någon jävla mirakulös anledning lyckades jag vinna tävlingen (vilket jag förstås inte händer ofta) och jag har redan tankat hem spelet. Till kvällen blir det spela av, förhoppningsvis innan jag fastnar framför alla program som börjar och håller på just ikväll av alla kvällar. Tur att man inte har något jobb och därmed ingen inkomst.

    Seinfeld ikväll, först och främst, och från början. På 6:an. Kl. 19.00.

    Vetenskapsmagasinet sedan; nu ska de gräva lite i det här med fri vilja. Jag säger nej till dess existens, vad säger ni? Kl. 20.00 på SVT 2.

    Stamcellsforskning. Inte minns jag vad programmet heter, men det börjar direkt efter Vetenskapsmagasinet, på samma kanal. Intressant det där med stamceller, om du frågar mig.

Läs intervjun med mig på Blog ’em up och fortsätt sedan läsa deras andra inlägg. De som därefter är sugna på något bra spel och läst min lovsjungande recension av Galactic Attack, gå in på Tradera och köp omedelbart. Inte ofta spelet dyker upp; så du gör dig en tjänst om du köper det. En jävligt stor tjänst. Tillräckligt stor för att explodera.