Jag visste faktiskt inte att Outlet-sidan varit frånvarande, men nu är den tillbaka och det kan man allt ta och fira med ett inlägg i dess ära. För jag sade det förut, och det tåla att nämnas igen, dessa spelreor. Förra gången var det Webhallen, och de kör för övrigt fortfarande, så kika in när ni ändå håller på.

Men innan detta kan ni ta och klicka över till Discshop och deras Outlet, spelen är nämligen kriminellt billiga på vissa ställen och här finns riktiga pärlor att finna. Jag browsar just nu, men precis som i det tidigare inlägget har jag redan varit i farten på Tradera, så imorgon lär brevlådan ännu en gång fyllas med trevliga paketeringar.

Det hindrar mig dock inte från att köpa mer; har plånboken otur blir den återigen skinnad. Impulsköp är farliga grejor…

Priserna gäller så långt lagret räcker, så skynda och fynda:

Lord of the Discs: The Return of the Outlet