Ibland gör det riktigt ont i bröstet. Detta beror inte på någon form av hjärtfel, utan på grund av mänsklig oförståelse. För andra går det i dessa stunder inte alls lika ont. De mår snarare otroligt bra.

Jag sitter dock här nu och funderar vilket fel människor lider av som inte kan lägga en slant på världens kanske bästa rälsskjutare i tredjeperson, liksom ett av de vackraste, intressantaste och roligast spelen någonsin. Jag har sagt det förut (dock på andra ställen än detta), och jag säger det igen: Panzer Dragoon Orta är ett spel utöver det vanliga. Jag skulle till och med kunna kalla det ett mästerverk utan att skämmas en sekund.

Hur folk då kan köpa spelet för 16 kronor och ingen slänger in ett bud före är en gåta större än livets mening. Flera gånger om. Hur jag kunde missa det i sista sekund är också oförlåtligt, trots att jag redan har spelet. Men, jag skulle gärna ha ett till, i lite finare skick.

Stort grattis till ulfn218 som just gjort ett riktigt kap. Lotto är bara förnamnet.

